Knäpper mina fingrar

Då har ännu en helg passerat! Denna helgen gick onormalt fort och nu är de måndag igen..
 
Jag jobbade i fredags och sedan hängde jag hos henke med mina favvokillar hela eftermiddagen. Det planeras en stor asienresa och tanken är att jag ska komma å hälsa på 2 veckor någonstans i höst/vinter. Hur roligt som helst och eftersom jag (förhoppnignsvis) pluggar behöver jag inte ta ledigt eller något.
 
I lördags började jag jobba redan 9 på morgonen på laxbutiken och det forsatte ändå till klockan 12 på natten. Man kan lugnt säga att jag var trött när jag kom hem då jag inte hade ätit sen klockan 4. Men det är så goa pengar och jag är i lite nöd just nu så det satt fint! 
David och Ida som fixar
 
Det var ett gästevent med 150 personer som kom å åt Håkan Thörnströms mat. Han vann kockarnas kamp på tv. Jättecool mat verkligen och alla verkade vara nöjda. Det var otroligt slitit för alla oss som jobbade men det var de värt! 
 
Duktiga kockar
En kock från ljugskiles laxbutik och Håkan Thörnström.
 
På söndagen trodde jag inte att jag skulle orka upp och orientera. Men klockan 8 vaknar jag superpigg av solen så det var givet. Är så glad att jag åkte med. Vi åkte ner till laholm för tävlingen och jag sprang en öppen bana och blev 19 av 40. Slagen av endast 4 tjejer. Det gick så jäkla bra fast jag va rätt slut i kroppen! Wow vad orientering är roligt :D
 
Så nu är det endast en jobbvecka kvar. Idag är jag på tullbro, i morgon ska jag till göteborg och träffa min kompis frida. Onsdag laxbutiken och fredag peters. Sen på lördag drar jaaaaag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0