Ibland får man

Gick upp vid 7 idag och körde pappa till stationen. Fixade frulle och la mig i sängen igen för att kolla film. Då ringer tullbro. Jag svarade inte. Ibland får man faktiskt..
 
Nu blir det att städa mitt rum och i köket, sen tänkte jag bege mig till stan för att sola lite solarium. Yes iknow it's bad. Men jag åker till portugal om en vecka å då vill jag slippa vara blek igen och bränna mig.. Sen ska jag baka lite och ikväll väntas träning med orienteringen och fruktsallad med elit-tjejerna. 
 
I morgon blir det jobb och på lördag ska jag jobba från 9 på morgonen till 12 på kvällen på laxbutiken. Det ska vara något speciellt event där med någon stjärnkock. Låter kul, goa cash!
 
På söndag får jag helt enkelt se vad som händish. Elina kanske kommer och godar hos mig, annars hänger jag nog med mina föräldrar och springer en tävling i orientering. Får se hur tött jag är helt enkelt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0