Fridayyy

Idag äre freeeeeeeedaaaaag!!! 
 
Ska snart käka frulle och sen bege mig till ica för att köpa ingridienser till pulled pork. Sen blir de jobb från 13-18.30. And then just chill in da sofa och packa det sista för i morgon vid 6 på möra så drar jag och sofie mot stockhoolm.
 
Det ska bli mer än roligt och jag är såå taggad.
Har haft en skitvecka rent ut sagt med träning. Har inte orkat något, eller varit sugen. Stör mig på att löpträna, stör mig på att man måste träna styrka som kan va de tråkigaste i världen (just denna veckan, annars kan de va rätt sköj) å stör mig ännu mer på att pressa kroppen och inte orka ta ett steg utan att mina jävla muskler på smalbenet ska värka. Såg hur magen växte (kanske inte men ändå) och var bara så jävla sugen på godis, glass, kladdkaka osv. Försökte klara 2 veckor helt utan godis och jag tjuvade bara en gång på de 2 veckorna. Är faktiskt stolt. Låter som en liten släng av PMS kanske? Må så vara men nu är jaf friiiiiisk från det!!!
 
Igår utmanade jag mig själv och tog 7 km banan på nattcupen. Det gick så jäääkla bra och var sinnes roligt. Först en sprint vid ica skrea strand, hjortsbergsskolan, röda husen, gula husen osv. Sen kartbyte och vanlig orientering i skogen tillbaka till stugan. Alla var helt lyriska i mål då detta måste varit den roligaste träningen någonsin!! Herregud, stor eloge Henke!! Jag sprang imål på 50 min blankt på 7.5 km. Är mer än nöjd då det ju är karläsning inkluderat. För typ 1.5-2 månader sedan kunde jag inte ens hålla tjejerna i klubbens tempo när vi sprang på golfbanan utan var tvungen att gå hela tiden. Nu gör jag detta. Är så otroligt jäkla stolt och ser fram imot portugal såååå mycket när jag vet att jag orkar så mycket mer. De blir ju inga problem alls å springa milen där inte!
 
 
Slänger alltid upp samma gamla bilder. Faktum är att jag typ aldrig tar bilder längre, och nästan alla bilder är på min hårddisk jag inte orkar koppla in hehe.
 
Hörs i portugaaaaaal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0