Vårens/sommarens planer

Tänkte skriva lite om planerna jag har i vår.
 
Först och främst blir det 6 nätter i hong kong och 10 nätter på bali nu om en vecka. 
 
Vi är hemma den 7 februari och för hoppningsvis är vädret något varmare då och att vi även har gått mot ljusare dagar. Sen hoppas jag på väldigt mycket jobb. Och nästa stora plan är att åka till usa. Jag och Josse och kanske några fler då det är roligast att vara många och även billigast. Men vi får se helt enkelt. Vi tänker oss att flyga till san fransico och sedan bila igenom hela cali och nevada med las vegas och min födelsedag som ett fett stopp på vägen. Det sista vi ska göra innan vi åker hem är då att åka till New York och stanna där ett tag. Vi försöker åka till usa runt påsk. Eventuellt lite tidigare. Men Kate kommer kanske till mig över Påsk och hälsar på också vilket hade varit så himla roligt verkligen!!
 
Sen är jag hemma i början av juni. Min syster har sin bal och sin student som jag ska på. Sen börjar sommarjobbet för min del och det blir jobb resten av sommaren utom ett undantag för en vecka då jag ska till Skåne för o-ringen. Detta är inte spikat, inte ens sommarjobb är hundra spikat om vart jag ska vara och hur mycket jag får osv. Men jag håller alla tummar jag har. 
 
Detta är väl det jag tänkt mest på i stora drag. Jag ska även börja tävla orientering igen, i min åldersgrupp som ligger ca 150 miljoner steg före mig i kondition, styrka och kartläsning. Men jag tränar på och förra veckan körde jag faktiskt 3 löp-pass och ett styrkepass. Denna veckan ska inte bli sämre! 
 
Sen har jag två nyårslöften som är hemliga för alla utom mig själv. Kan avslöja att det handlar om personlig utveckling och ett handlar om min hälsa. Sen har jag ett som alla får ta del av och det är att livet ska vara mer glatt. Tar mammas nyårslöfte förra året. DRICKA MER CHAMPAGE! Å det vet jag att jag kommer hålla då jag redan druckit champagne två gånger detta året ;)
 
Bjuder på lite nya och lite mer gamla bilder hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0