oh god

Okej, värre saker kan hända. Eller kan de??
 
Satt uppe halva natten igår å hjälpte hanna å avboka samt boka nytt flyg från bali då vi hade bokat fel dag vilket vi upptäckte igår!!!! Men det gick, blev ganska mkt pengar fattigare men det gick och allt var frid och fröjd tills vi märkte att Hannas pass går ut i mars och för att få komma in i bali måste man ha ett pass som är giltigt 6 månader till efter man åkt. Amandas pass går ut i juni så det funkar ju inte heller. HERREGUD.
 
Japp så nu ska vi fixa provosoriska pass till dem. Bara det att indonesiens ambassad säger att man inte kommer in i landet med ett sånt pass och folk blir nekade. Hanna som studerar och inte har pengar vet inte längre om hon ska hänga med när allt är så himla osäkert och då har hon precis förlorat 10.000 kr. Fatta det. Amanda och jag vet inte om amanda kommer in i bali, men vi ska testa iaf. Det verkar som många kommit in men Hanna ringde ambassaden innan och var till och med där och de sa att det inte går med provosoriskt pass. Vilken jävla soppa. Vi har inte haft annat än "otur" med denna resan. Allt har krånglat och vi har bokat fel HELA TIDEN fast vi dubbelkollat allt hundra gånger så har det ändå blivit fel. Hoppas turen vänder för oss när vi väl åker iväg och HOPPAS VERKLIGEN VI ENS KOMMER IN I BALI....
 
Hitta iaf lite roliga bilder på en kamera mamma å pappa har som muntrar upp lite.
 
 
Om en dag sitter vi på ett plan till hong kong och sen vidare till bali utan att veta om vi blir insläppta. Jaaa, jag vill ha ett spännande liv men nu börjar det nog faktiskt gå över gränsen lite??
 
 
 
När fia å jag åkte till australien. HAHAHA slutar aldrig skratta åt dessa bilder för vi är så bruuuutalt fula. Sorgligt fula. Och det finns ännu värre bilder.
 
Pappa är rövpinsam som ALLTID och tar kort på mig i tuben....
Saknar stockholm när jag ser dessa bilderna!! Från när familjen kom och hälsade på.
 
"Har jag något på tanden nu?" Mitt bästa partytrick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0