Nytt år

Det nya året spenderades så som förra med de bästa vännerna och en helt annan plats än sverige. Känns så himla sjukt att om några månader åkte jag hem från australien FÖR ETT ÅR SEDAN! 1 mars var jag hemma. Hur sjukt är inte det? 
Just nu för ett år sedan hade jag iaf bästa tiden i melbourne och lärde känna Kate och Valan som jag hälsade på nu i London å firade nyår med.
 
Hade hur roligt som helst i London och är så otroligt tacksam över hur fina vänner jag har och att jag var med på engelska lektionerna i skolan haha.
 
På måndag är det en vecka innan jag och Mandy åker till gbg för att sedan flyga till hong kong. Två nätter spenderas i Hong kong för att vi sedan ska åka vidare och spendera 11 nätter på gili islands och bali. Sedan väntar ytterligare 4 nätter i hong kong innan vi åker hem. 
 
Allt som kan gå fel har gått fel redan innan vi åkt. Så hoppas på bästa resan och upplevelsen nu och att oturen vänder. Vi har iaf lyckats boka hotell i hong kong (självklart fel datum pga fel mail från flygbolaget som löst sig nu som tur är) och hotell 7 nätter på gili islands. Sen ser vi om vi ska stanna där eller dra med hanna till bali. 
 
Det kommer bli ett äventyr och jag är mer än taggad!!!
Iknow inga bilder från mitt liv, men har inte så mycket att bjuda på som inte redan finns på facebook eller instagram..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0