Knappt vid liv

 
Haha alltså denna resan!! Sitter just nu på ett hotell i kuta med några sköna norrlänningar. Resan hit har INTE varit rolig. Båten höll på å gå på grund å de va storm. Amanda spydde ihjäl sig, jag höll på å spy ihjäl mig, svetten rann, alla spydde å skrek osv. Svinäckligt! Men vi kom i land efter 2 timmar å åkte buss till kuta med dessa tre brudar. Åkte till ett hotell som va fullt men så hittade jag ett nytt på booking som är hur nice som helst för ca 70 kr natten med frulle å superfin pool. Dagarna på gili har ägt. Nu får vi se vad kuta har att erbjuda. Det är otroligt mkt shopping så ska gå runt ikväll å pruta lite tänkte jag. Men först ska vi äta vilket vi inte gjort sen 9 i morse å nu e klockan 6 på kvällen. Skriver snart igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tappat lite färg kanske? :)

2014-01-31 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0