At thaa airport

Så nu sitter vi äntligen här. Väntar på att få boarda planet till hong kong.
 
Det mesta har gått bra idag förutom några små saker. Amanda GLÖMDE sitt kort hemma till visumet i bali! Alltså jag ville mörda henne.... Men okej. När vi blivit avsläppta av amandas syrra så är de meningen att hon ska ta våra jackor MEN DET GLÖMMER VI Å HON ÅKER !!!! Hahahaa. Min jacka är en fet svea jacka på typ 3 kg kan INTE ha med den till bali så vi panikringer cilla å hon får köra tillbaka till oss...
 
Då är de nästa sak. Amandas pass som ska göras. Vi går dit. Å de visar sig att vi har tur. De två skönaste poliserna som antagligen inte haft ngt att göra på hela dagen sitter där å allt slutar med årets fotosession, fula bilder, ett ROSAprovosoriskt pass, å THANKGOD extra bilder på amanda till visumet! Alltså vi ville aldrig gå därifrån men tiden var kommen. Nu sitter vi å väntar på planet. Det går om 40 min. 
 
hoppas alla mår bra. Jäklar va många som kollat bloggen haha. Ska uppdatera så mycket jag kan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0