We be alright

 
Lite löparförbud just nu. Kyler mina stackars ben hela dagarna. Har muskler i kroppen på fel ställen. Inget i bålen och framsidan låren men alldeles för stora muskler bakom smalbenen vilket gör att jag har jätteont. Det är mjölksyra som pumpas dit såfort de utsätts för påfrästelse och det är där värken kommer ifrån. Så vila en vecka (eller fram till lördag då jag ska tävla i helgen, lör och sön) och sedan återbesök på måndag. Sen blir det löptekniksträning för hela slanten i Portugal!
 
Jävligt surt, men samtidigt har jag sprungit på fel sätt hela mitt liv så det var bra att jag tog tag i det. Nu kan det ju bara bli bättre :)
 
Btw gick maq-träningen ikv svinbra. Klara plankan 4 min och även sidoplankan som jag aldrig ens orkar sätta igång haha. Big träningsvärk i morgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0