On our way

 
Ligger nu på flygplatsen i filippinerna. Har lite flashbacks sen den sjukaste natten här sist. Nu har vi lite mer skinn på näsan så vi kan ställa lite krav på att få komma in till affärerna å maten tidigare än sist.
 
de 9-10 dagarna vi spenderade i bali å på gili kommer alltid vara minnen för livet. Vi har haft så jäkla roligt och det var inte kul igår när vi fatta att vi skulle dra därifrån.. Vi hängde hos brudarna till 2 på natten fast vi skulle upp halv 6. 
 
 
 
I förrgår hade vi den sjukaste natten ute i kuta. festen där går inte av för hackor. De har sjukaste discoteken och det är bara att dra in vart man vill pga det är gratis å de inte kollar legg vilket jag nu för övrigt inte ens tog med mig ut kom jag på haha. Jag å emma stövlade hem halv 7 då de andra blev trötta tidigare. Gårdagen spenderades endast vid poolen å beach walk shopping centre. Har köpt 4 shorts denna resan haha. 
 
 
 
Vi kommer fram till hong kong ikväll å har bokat två nätter på hostel. Alla hotell var utsålda förutom de som tog 5000 kr var för två nätter så vi hade inget val. Vi fick nog dock ett eget rum tror jag. Dessa 3 dagar ska spenderas på sea world, nathan street med shopping och på bio. Sen på fredag är vi hemma igen. Ush vad det känns segt.. Men för hoppningsvis är jag påväg till usa om 3 månader om allt går som de ska :)
Detta sumerar mitt liv just nu. Massa nya vänner, massa nya erfarenheter, sett det mesta av världen och bara levt det som man ska. 
 
Hörs i hong kong 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0