Ny vecka framför mig

Okej denna veckan kommer bli så mycket lättare än förra. Jag är inte ensam hemma, jag har inplanerat jobb, många roliga träningar, ortopedbesök och två tävlingar i helgen jag har sett fram imot lääänge!!
 
So please be nice!
 
Helgen har varit trevlig. I fredags kom min syster hem. Skulle vara snäll å hämta henne i Halmstad då hon skulle slippa vänta där i 40 min innan hon åkte vidare till Falkenberg. Jag virrade runt i halmstad utan att hitta till tågstationen så hon fick stå där å vänta lika länge som om hon väntat i tåget. Bra gjort. Sen lagade vi tacos, åt chips och låg och jäste i soffan till "we are the millers" som faktiskt var jättebra.
 
Annars hände det inte så mkt mer. Shoppade och tränade.
 
Idag ska jag till osteopaten och kolla knäna. Hoppas han kommer med goda nyheter och ikv blir de body pump.
 
 
Saknar sommar och saknar sommar i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0