I will wait for you

Vaknade för en stund sedan. Ingen har ringt om jobb, solen lyser och jag har ätit en så god frukost. Längtar till Portugal och våren. Funderar på vad jag ska göra i sommar för något kul.. 
 
Gick igenom alla bilder från resan igår med amanda. Skrattade så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Funderar på å bjuda på några bilder som är förbjudna på facebook.. 
 
Nu ska jag ut och gå i det härliga vädret innan det blir spöregn och oväder (som igår).. Ikväll blir det ett dance-pass på motionshuset. 
 
Poss
 
 
 
 
 Okej bestämde mig precis för att inte publicera dem... Publicerar en bild på mig istället höhö. Och japp, glömde till och med att publicera hela inlägget så det kommer nu istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0