Hola

Händer inte så mycket just nu. Sista natten ensam ikväll. I morgon kommer Matilda å på lördag resten av familjen. Kan inte säga för många gånger hur mycket jag hatar att vara själv. Men är stolt över mig själv dock, det har gått mer än bra! 
 
Min mobil spårar ut och jag är vansinnig på det. Den dör på typ 60% å idag när jag va ute och gick med runkeeper på och musik så dog den efter knappt halva vägen. Blev så jäkla arg. Sen satte jag i den igen och då hade jag 60% igen orkar inte :D :D :D :D Sämst när man tar tid å sträcka osv så försvinner det också. Bitter, japp
 
Sprang en nattkarta idag med orienteringen. Ca 5 km på 41 min. Är mer än nöjd pga det var natt i sand delvis och mycket löpning. Det går fasen riktigt bra nu med löpningen och jag orkar så mycket mer än va jag tror. Är så glad för det. Förutom mina jäkla benhinnor och knän. De värker så jäkla mkt, men fick tid på måndag hos en osteopat som ska kolla upp det. Håller tummarna att det går å fixa.
 
Hade inget mer på hjärtat idag.  Have a nice evening så att säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0