Bloggen var de ja

Här har jag missat å skriva på ett tag nu..
 
Är hemma iaf, blev sjuk sista två dagarna i hong kong så de va lite smått trist. Avslutade det hela med att flyga med öroninflammation, tarminfektion och lite goa mediciner. Hann även med ett ambulansåkande och många prover. Inte bästa slutet av resan eller starten i sverige men sånt är livet.
 
Annars försöker jag planera ihop mitt liv lite.. Det blir inte USA iaf. Skittrist men samtidigt känns det som en sten föll från axlarna. Vill inget mer än å åka men jag orkar inte stressa sönder mig på jobbet för att samla ihop pengar för att vara borta en månad å komma hem pank som alla andra gånger. 
 
Istället bokade jag en resa till portugal för en veckas träning. Svinroligt. Har köpt massa nya vårträningskläder jag hoppas på att få använda där. 
 
Träningen går för övrigt bättre än förväntat. Löpningen känns superbra och i torsdags sprang jag 6.8 km utan att tycka det var det minsta jobbigt även om det var mycket uppför. Hade kunnat springa ytterligare 2.5 km men jag sket i det ifall jag skulle bli för trött. Bättre å sluta när det är roligt å flyter på. 
 
Denna veckan har varit så himla onyttig, dels för jag är/har varit sjuk och dels för att matilda är hemma å man vill äta gott å godis med familjen hela tiden. Sen har vi även varit hos farmor och farfar plus att pappa fyllt år. Men tar nya tag nästa vecka då jag är ensam hemma eftersom mina föräldrar är i österrike. 
 
Måste även säga till om ledighet på jobbet. Lite ångest. Får inte vara ledig v. 29,30 och 31. Oringen är vecka 30 så de är kört. Men vad ska jag göra istället?? Vill så gärna följa med men det går inte. Pratar med några om grekland i slutet av sommaren, eller ska man ta ledigt en vecka i början/mitten å dra iväg?
 
Ha en finfin lördag. Poss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0