Hoho

Jaa, kasst igen med uppdatering. Bilderna tog 1004030124014 miljarder år att ladda upp å då hade redan min inlogg loggat ur pga dålig aktivitet. Lagom frustrerande. Men skit samma!
 
Dagarna går här i lilla falkenberg. Längtar mer och mer bort (som vanligt har ju varit hemma en vecka... haha) Solen skiner som satan (kul att jag automatiskt knappa in SKITER) och ingen är lyckligare än mig. 
 
I helgen var jag ute. Först grillade jag och nico och drack vin. Sen drog vi till bratt och hängde med småttingar. När jag vaknade och sa till mamma att det endast var 95 or och 96 or ute så sa hon att det var ett bra tecken på att flytta här ifrån. Jajamen! Men inte förens i höst dock. Men snart sommar med massa roliga saker.
 
Annars har jag jobbat idag. Gick sämst, skit osv. Allt krånglade och blä dålig magkänsla men ska tillbaka i kväll och höra på möllans ost som är där och berättar om alla ostar vi säljer, de ska faktiskt bli kul. Sen på torsdag ska vi ha AW med jobbet i våra nya konferensrum, det ska bli jätteroligt! 
 
I helgen ska vi se på rock of ages i Götet med familjen, på lördag är de högskoleprovet och fff match med jolle. Söndag blir det jobb för hela slanten. Suger bara att de alltid krockar med orienteringstävlingar. Men sånt e livet. Får iaf åka till oringen i sommar :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0