Sämsta skiten

Blää... Har fortfarande såå ont i halsen att jag inte vet vad jag ska göra. På onsdag är det 2 veckor sen så fick tid i morgonbitti för att kolla upp det. Thank god!
 
Helgen har varit härlig!! I fredags drog jag och Amanda spontant till Down Town klockan 11 på kvällen fast båda låg i mjukisar i varsin soffa haha. Är aldrig där och det är inte mitt ställe men hur många av mina killkompisar var där och en kompis spelade så det var verkligen jättelyckat! Sen gick vi vidare till Syrran och Brorsan och avslutade kvällen där.
I lördags jobbade jag och sedan träffa jag upp elina och alla goa människor från hennes gäng. Hade världens mest lyckade helg förutom en liten incident som hände påväg hem. Jag körde asfort med cykeln, råkar köra över en kotte eller gren och cyckeln bara flyger rakt mot ett träd där mitt styre fastnar och jag bokstavligt talar flyger över cykeln. Slår i bakhuvudet i asfalten och var jätteorolig att jag fått hjärnskakning då jag inte använder hjälm.. Va jätteläskigt men det är okej nu, har bara en bula och är öm i bakhuvudet...
 
Denna veckan går ut på att jobba! Var tillbaka på tullbro idag och jobbade. Känns okej. Ska jobba heldag där på torsdag också. Sen blir det peters och Laxbutiken varvat resten av veckan även helgen. På lördag ska jag på julbord med älskade Peters! Ska bli såå mysigt :)
 
 
Bjuder på jättesuddiga bilder för orkar inte koppla in min mobil. Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0