hold your head up

Aj min hals..... Har haft halvont i halsen mer än en vecka nu. En natt kunde jag inte sova för jag hade så jäkla ont i tungan haha. Jag vilade till i lördags då jag drog ut å sprang men nu har jag myror i benen igen och har tränat mån, tis och idag är jag helt nerklubbad av halsont. Orkar inte!
 
Men nog om det så att säga. 
 
Vi har antagligen bytt resmål. Det blir Gili Trawangan och Gili Air som ligger i Indonesien. Jag har alltid varit otroligt skeptisk till Indonesien, har aldrig haft ngn bra känsla när jag läst om det osv. Men den känslan jag har just nu säger bara ÅK! Det verkar så jäkla härligt, ja vi lägger en hel del på flygbiljetter för att komma dit pga vi inte kan avboka Hong Kong resan MEN då slipper vi allt krångel vilket kommer kännas så skönt. 
  Det som tar imot lite är den jävla etanolförgiftningen som förekommer där. Man kan inte gå säker för fem öre om man dricker alkohol, drinkar. Det suger fan riktigt mkt. Så många som dött. Så antagligen får man se till att det öppnas framför ögonen på en eller så får man köpa med sin egen sprit och göra sina egna drinkar, sen när man drar ut får man dricka öl och vin osv som öppnas framför ögonen på en som sagt.
 
Va kan man annars göra när man är sjuk förutom å ta egopics hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0