Sjuk

Bläää, har fått en riktig gödde förkylning.. Eller den är hemsk. Men jag klarar inte av vila-biten. Vilade i söndags och fick panik så igår jobbade jag ett 7 timmarspass haha. Höll på å dö lite i slutet men det var så värt det. Dessa människor jag jobbar med, nya nästan varje gång, är helt otroliga. De är så trevliga, goa, mysiga och roliga och allt. Svinkul och jobba pga dem. Dock var detta uppdraget inte lika roligt som de andra men det var pga vi fick stressa så jäkla mycket i början och kostymnissar som jobbar på kontor inte riktigt är min typ av folk. Men fortfarande, riktigt roligt och tiden bara flög iväg. 
 
Nu sitter jag och lyssnar på Nelly Furtado. Saknat hennes skiva loose från 2007, så himla bra. Idag blir nog en lugn dag. Väntar på att ett jobb ska höra av sig om intervju. Håller tummarna. Har typ ingen matlust och mår lite illa hela tiden så ska mest kurera mig med massa te och vatten och mina kära piller. 
 
Min frulle just nu
Mår himla bra i mörkret ensam... Verkligen inte...
Men när jag ser denna magnet jag köpte till vår nya lya från gröna lund mår jag helt plötsligt väldigt mycket bättre HAHAHAHAHAHAHAHA. Ja, det är fia och jag om nån undra.
En kväll med jätteont i halsen och jättefina vänner
I got my sushiiii
förkyld tjej i ett försök att se lite pigg ut
 
Japp, ni borde vara väldigt avis då detta är standard av den mat jag serverar OCH får äta till kvällsmat de dagar jag jobbar. Pilgrimsmusslor, lax och jag är i himmelriket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0