Sedan sist

Längesedan jag skrev nu. Det har hänt massor i mitt lilla liv.
I fredags träffade jag fia andersson för första gången sen hon flyttat upp hit. Vi åt lunch på snaps här på söder å drack lite öl å vin. Sen inhandlade jag födelsedagspresenter till matilda och ellie. När det var klart tog vi tbanan och bussen över till lidingö och hennes brors lägenhet som hon lånar några dagar med hennes kompis linnea som är jättego! Vi förfestade lite å åt tacos sen drog vi vidare in till stan. Det blev sturehof och obaren som vi bestämde oss för att gå till och där träffade vi världens härligaste dansk som vi hängde lite med. Jag fick typ migrän eller jätteont i huvudet så jag fick dra hem redan vid 2, lite tråkigt..
 
Men istället vaknade jag upp klockan 9 och började fixa iordning mig för en hel dag i orienteringens tecken. (Så nördigt skrivet jag vet heheh). Tog pendeln ut mot barkaby där henke, lunkan och jonatan väntade. Sen spenderades dagen hejandes på tjejernas kavle i tiomila och de var så jääkla duktiga!! Jättekul å se. Vid 7 åkte jag tillbaka till stan och åkte till ellie som hade födelsedagsförfest. Jag kunde inte dra med ut för jag var tvungen att vara pigg till provjobbet idag men jag hade såå trevligt och jag tycker helt underbart mycket om tjejerna jag lärt känna där! Bästa tjejerna verkligen!!! :D 
 
Idag har jag provjobbat för ett jobb jag verkligen vill ha. Det var supernervöst i morse och jag visste inte vad som väntade mig. Men allt var hur bra som helst och jag är så jäääkla stolt över mig själv som var på topp hela tiden! Efter sa han som var ansvarig att jag gjort ett jättebra jobb och om de hör av sig så betyder det att jag fått jobbet. Håller alla tummar. 
 
Nu har jag bara sovit sen jag kom tillbaka vid 4. Så utmattad av alla nya intryck och att prestera. Ska gå och handla lite kvällsmat sen eller ta en promenad i det härliga vädret. I morgon ska jag på utbildning inom catering för det jobbet jag redan har och sen ska fia och jag och kolla på lägenheten vi ska flytta in i och träffa hon som har den :)
 
Här kommer en liten bildbomb efter den långa texten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0