Min födelsedag

Så nu är jag officiellt 21 år. Ush, åldersnojan börjar ta över och ibland önskar jag fortfarande att jag precis börjat ettan på gymnasiet och precis mött mina galna kompisar. Men när inte ens min syster går i ettan längre utan börjar trean till hösten och tar studenten om ett år förstår jag att läget inte riktigt är så. 
  Istället har jag mött massa nya vänner som betyder otroligt mycket. Sånna som jag aldrig skulle mött om det inte var så att jag slutade gymnasiet som en vanlig människa haha. Livet bjuder alltid på massa överraskningar och jag är glad över att bli äldre och visare.
 
Firandet startade redan på onsdagen. Planerna var F12. En klubb som Sofia andersson inte kan sluta prata om så vad är inte bättre än att de hade premiär på natten mot min födelsedag. Vi var hemma i lägenheten Sofia lånar och drack vin och åt jordgubbar. Det var jag, fia och john john som är fias underbara kompis.
Underbar utsikt, ser nästan ut som om vi var utomlands
Fick en flaska av fia som hävdes snabbt och sedan var det dax för F12.
 
Det var verkligen årets kö där. Men falkenbergsgenerna sitter i och jag smet förbi varenda en haha. Helt plötsligt var jag inne, själv. Lyckades bli kompis med vakten och jag fick peka på mina kompisar och han släppte in dem också. Det var en jätterolig klubb, dock kostar det ju att gå in här i stockholm om man säger så.. 180 kr och sen ska de höja till 220 resten av sommaren. Så illa. 
  Sen drog vi till hästen som är väldigt populär för fia och john john. Tog mig ett år att komma upppå en gigantiska hästen men det gick!
Fick även fina blommor under vägen
 

När jag vaknade stod detta på matbordet från min goa rumskompis. Så jäkla söt!!
 
Även detta fanns på min mail från sofia andersson
Nån som tröttnat på mitt klagande över ryggen hahah. Tack världens bästa!! Btw, det är ett rim så försök tyda det.
 

Sen gick jag till humlegården för å sola. Åt blåbär och världens godaste sallad. 
 
Vid 7 mötte jag upp sofia åblad och vi gick på biblioteksgatan-eventet. Där jobbade fia och linnea på marco polo och var så duktiga så. Sen gick vi och åt lite och tog några glas inne i mood gallerian.
 
Där avslutades min ledighet och födelsedag. Kan inte ha en bättre födelsedag helt klart!! Är så lyckligt lottad över mina fina vänner och alla som skrev grattis till mig. Tack <3
 
Nu ska jag ut och gå en runda, samt köpa en tröja till jobbet. Sen blir det jobb 16-23 och resten av helgen 12-23. Ska alltså försöka lära mig allt som går under denna helgen och sen är det dax att stänga själv nästa vecka. Ska jobba väldigt mycket nu fram tills hannah kommer men det ska bara bli roligt! 
 
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0