MATILDA 18 ÅR!!!

Idag fyller du, min lilla (inte så lilla längre) syster år! Hela 18 år har du blivit och oavsett om det ger mig ångest är det även jätteroligt för det blir så mycket lättare att hitta på saker med dig.
 
Sen att du inte är hemma på din födelsedag suger.. Men så är det när man är en hårt satsade idrottare och inte bor hemma.
 
Älskar dig sååå mycket du är min bästa vän och min bästa syster (har bara en så givet val, annars skulle det bli den andra.. skb, eller gjorde jag?) Vi har alltid så roligt ihop och fast du är dum ibland (oftast) så älskar jag dig ändå. Hoppas du kommer och hälsar på mig i sommar i stockholm och då ska vi ha så roligt!

Tack för just du är min syster och oavsett hur olika vi är så har vi alltid samma humor och är lika dåliga i skolan. Tur det kommer bli något av oss ändå ;) 
 
PUSSSSSSSSSSS ÄLSKAR DIG
 
 
 
p.s vet att du önskade dig scala lego.. Men du får något annat lite mer moget istället. d.s

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mina älskade barn!

2013-05-02 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0