Måndag

Idag har varit ännu en effektiv dag där jag tjänat många vuxenpoäng. Morgonen börjades med långdusch och sedan gick jag och handlade massa basvaror till frukost( i shorts!!!!! Utan att de va de minsta kallt). Jag frågade även om ica kort och fick ett tills vidare tills mitt nya kort kommer. Sedan gick jag hem, lagade och gjorde stor och bra frukost och sedan städade köket. Sen gick jag till tvättstugan, snacka med lite grannar och bokade tvätt-tid.
Jag tog tunnelbanan till stan och köpte ett par nya jeans på Zara som jag tyckte jättebra om så nu är jeansen avklarade och inköpta. Tycker inte bra om å prova jeans så jag är så glad jag ens hitta ett par haha... Fick sedan panik för klockan va så mycket å märker att jag glömt mitt anteckningsblock. Skyndar tillbaka hem å tillbaka till tunnelbanan för å åka till gärdet och på utbildning inom event och cateringföretaget jag jobbar för. Det var jättekul och bäst var att man fick avsmaka deras sommarbuffé så nu sitter jag här super mätt å belåten eftersom jag inte hann äta lunch så tog jag asmkt så de blir min lunch + kvällsmat. Så perfekt när man inte vill lägga pengar på mat.

Om typ 2 timmar ska fia och jag träffa hon vi ska hyra av å resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Beställde även slingtid idag. Har gjort allt jag skjutit upp ett tag så är mer än nöjd! I morgon ska jag inte göra något speciellt. Typ köpa kavajbyxor till jobbat. Får hoppas de hör av sig om jobb i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0