lite väl längesedan jag skrev

Måste bli bättre på att uppdatera. Dock har jag ju som sagt inget internet (tills idag woho) så jag har inte kunnat göra så roliga uppdateringar. Tänkte iaf berätta läget och bjuda på lite bilder.
 
Jag har som sagt fått jobbet på cafeet. Denna vecka övar jag på att stänga så jag kan göra det själv sen. Jag jobbar just nu med en jättetrevlig tjej som ska lära mig detta. Tycker verkligen alla är supergoa på cafeet och det är jätteviktigt. 
 
lite bilder på goa saker och cafet jag jobbar på
 
Helgen som var jobbade jag endast (med flyersutdelningen) förutom på fredagskvällen då jag gick på hockey vm och såg canada mot vitryssland. Var verkligen skitkul och varför jag kan gå på matcher är för min rumskompis jobbar på hockey vm och ger mig fribiljetter. Nästa gång jag får biljetter ska jag gå igen helt klart och bara det att jag bor 20 min gångväg från globen gör att det inte går att säga nej!
 
 
Just nu är jag ledig i tre dagar, i morgon är min sista helt lediga dag och då fyller jag även 21 woho. Igår regnade det hela dagen typ och jag var ute och sprang på "morgonen" (vaknade kl 11, och sprang typ klockan 1 haha). Sen drog jag ut till knivsöder där fia bor och vi softilerade hos henne. Hon har gått på detox i typ 9 dagar och cravade efter choklad och ost och kex å allt. Så som den bra kompisen jag är tyckte jag att vi skulle äta det (och förstöra hennes detox haha, nä men de va sista dagen ändå.. typ) Sen ringde vår favorit Tom Barrat från england och vi snacka typ i lite mer än en timma med honom. Åh saknar verkligen han å hans fula engelska haha men vi ska dit å hälsa på honom i sommar och han ska komma till oss i sthlm å hälsa på med!
 
en spelade värmlänning i götgatsbacken vid slussen en tidig morgon
Lite tråkga bilder pga regnet, men hur fint är inte mitt älskade söder?! Har hittat den finaste rundan som finns. Helt underbar.
Myskväll hos fia igår
 
Idag har jag fixat bredband till min dator och legat i solen å tagit det lugnt. Ikväll ska vi ut på F12 som är en klubb som har premiär idag. I morgon blir det mest chill och sen ska jag och mina två Sofior ut och äta på kvällen.
 
parad utanför slottet idag
 

Och jusde!! Nästa torsdag kommer min och fias kompis Hannah och hälsar på här i stockholm!! Hon kommer från england och vi träffa henne i australien. Är så jääkla glad att jag har så många goa kompisar från andra länder. Det gör verkligen så man växer som person och gör livet jättespännande. 
 
Sofia, jag, alexis och hannah. Saknar alexis som är från sverige men just nu glassar i usa. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Livet leker!:)
Vilka goda bakverk på bilderna från caféet! Jag kommer direkt! Det ska bli kul att bli guidad på Söder i sommar!
Kram

2013-05-15 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0