Hetic life

 
Nu ni, händer det grejer. Har varit på arbetsintervju idag och fick jobbet woho. Ännu ett bemanningsföretag som har med event och göra men även mycket receptionistjobb. Så himla kul! Så ska varva mina två jobb i sommar tänkte jag vilket nog kommer bli toppen. 
 
Igår åkte jag enda ut till sollentuna och jobbade lunchservering i deras värdshus. Så himla fint ställe verkligen, helt underbar sjö jämte med jättefina hus runt. Själva jobbet var servering och inte buffé vilket var nytt för mig men det gick jättebra. Hade hand om ett sällskap på 35 pers från sydamerica och jaa.. det gick ju som det gick haha. Får dock väldigt dåliga vibbar i värdshus. Känns så himla, jag vet inte.. Begravningsaktit. 
Efter jobbet åkte jag och träffade David och Karro från falkenberg och vi drog iväg på orienteringstävling. SÅ JÄVLA KUUL. Älskade orientering haha. Var dock skitförkyld men sprang ändå. Nästa tävling är om 2 veckor och då ska jag vara helt frisk och ha tränat lite innan så jag kan springa tävlingsklass.
Idag har jag varit på intervjun då, och sedan jobbat ända tills nu. Jobbade precis vid mig för civilekonomer. De avtackade en medarbetare och jag tror aldrig jag sett så mycket presenter. Folk stod i kö för att hälsa å snacka med honom. Shit! Så SKA min avtackning också vara. 
 
I morgon flyttar jag och kl 7 ringer klockan för att tvätta och städa allt som ska städas. Fy fan, tänk kök, dusch, toa, sovrum mm..... OCH PACKA! Kill me. Efter det blir det jobb, långpanna till kl 1 på natten. Herreguud men så kuul :D
 
morgondagens menu! Hur gott?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0