Hard work work

Jag fick jobbet på cafeet!!! Är så himla glad!!! Så i onsdags jobbade jag första gången för lön och de gick super. Måste bara lära mig kaffemaskinen bättre.. Sen färgade jag håret och jag är så jäkla missnöjd! Passar inte alls i så blondt hår och de är typ gult på flera ställen. Vågar inte gå tillbaka dit och klaga för vad ska dom göra. Vill inte att de gör något mer med mitt hår alltså.. Synd man inte är gjord av pengar :( Men måste fixa det! Ger de 2 veckor med silvershampoo och funkar de inte så gör jag något annat med håret.. 
Annars så jobbar jag just nu ute i Nacka forum. Har en liten snabb lunchrast. Delar ut flyers för telenor i 7 timmar. Rätt tungt men goa pengar. Va här igår också och det är till söndag så blor ju fint :) Nästa vecka vet jag inte riktigt med jobb men ska iaf lära mig att stänga på cafeet typ 4 kvällar.
 
 
Här är jag i min tjusiga jobbtröja och fula hår

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så fult är det faktiskt inte! Hallå!

2013-05-10 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0