En liten sjukling

Igår kände jag hur jag började få mer och mer ont i halsen på morgonen. Åkte till fia på lindingö och softade med henne och hannah lite sen drog vi in till stan. Vi gick på sighsing i gamla stan för att visa Hannah det fina stockholm. Sen tog vi en glass i kungsan. Jag blev bara sämre och sämre i halsen och valde att gå hem och sova lite innan vi skulle till Linnea på förfest. Kunde inte svälja eller prata under hela kvällen och mådde skit så fick åka hem när de andra drog ut. Så jäkla tråkigt nu när Hannah var här. Fick även ett sms om att jag inte behövde jobba min sista arbetsdag som skulle vara idag. Så jäkla skönt. Nu är den stenen borta från magen och jag kan faktiskt unna mig lite sjuksemester, om det nu är något att unna sig haha. 
 
Nu ska jag gå och köpa sushi. Är så sugen på det så vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle köpt det igår men så var det stängt.. Sen blir det en promenad tänkte jag och filmtittande hela dagen. Tur det är söndag och man får vara lat för längre än till dörren kommer jag knappt utan ansträning haha.
 
Idag är det även morsdag!! GRATTIS ÄLSKADE MAMMA! Älskar dig så mycket och hoppas du får en fin dag 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack Amanda för din fina hälsning! Lite konstig Mors dag utan mina barn måste jag säga!Inte alls kul.
Vi ska ta igen det när vi kommer till Stockholm. Det ser jag verkligen fram emot! Kanske kan vi hänga med dig när du varit här den 6:e juli?
Krya på dig!
Pussar och kramar i massor!

2013-05-27 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0