Bästa dagen så länge i stockholm

Gud vilken härlig dag!!! Solen har strålat hela dagen och både fia åblad och jag var lediga. Vi möttes upp i stan och shoppade lite tills vi insåg att vädret var för varmt för jeans osv ( eller jag insåg det haha) så vi åkte hem till mig å jag bytte om. Sen drog vi å köpte lite gott, hälsa på fia andersson på marco polo å la oss i humlegården och solade. Så härligt så de finns inte!! Vi låg där i säkert 2-3 timmar och bra göttade oss. 
 
 
Sen när vi blev mätta på solen ville vi inte att dagen skulle ta slut så vi åkte hem till mig och bytte om för att dra till fridays för kvällsmat och drinkar. Väl där var det kö och vi väntade i typ 2 timmar på ett bord men som tur är började vi snacka med några sköna killar från norrland som va här några dagar. Vi bestämde oss för att äta ihop då vi på något konstigt sätt var före dem i kön så snälla som vi var fick de sitta med oss. Alltså jag har inte skrattat så mycket på länge. Samma humor,  alla sjuka personer vi stötte på, alla sjuka personer vi såg. Alltså allt va bara helt sjukt och så jävla roligt!!!! Bjuder på lite bilder....
Fias drink började med en jäkla massa sockervadd haha
 
Helt klart en av favoriterna från kvällen. Bara älskar å matcha kläder (OCH sparkcykel) med blommorna. Att Stockholms roligaste människor skulle samlas under dessa blommor hade man ju ingen aning om.
 
och såklart väldigt viktigt. Ett kort på oss under blommorna! 
 
Nu ska jag lägga mig. Blir en tidig morgon i morgon med tvätt och allt. Sen ska jag slinga håret och åka ut till nacka och hälsa på min andra fina fia som jobbar där. 
 
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Härliga bilder!

2013-05-08 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0