Tillbaka

Är faktiskt tillbaka lite smått. Jag har (som alltid) skrivabstinens och har varit sugen på att blogga lite nu igen. Denna gången ska det vara lite bättre inlägg med finare bilder, bättre text osv. 
 
Jag har startat en ny fas i livet som jag ännu inte riktigt vet vad den går ut på. Jag rensar ut, tar in nytt och byter ut tankar. Jag byter musiksmak från mitt älskade house jag varit besatt av från 13års ålder till låtar med mer power på ett annat sätt. Jag prioriterar mig själv på ett helt annat sätt och jag låter allt som tynger mig bara få vara där och nudda mig, inte ta över några tankar. 
 
Även att flytta från Falkenberg och stadga mig lite är en del av den fasen. Det är det jag håller på mest med just nu, hitta en lägenhet på en annan, bättre destination. 
 
Jag har hittat vänner från hela världen och känner mig världsvan. Jag pratar flytande engelska utan att behöva tänka på ett enda ord, jag har en accent som är närmare brittisk än svensk och jag har utvecklats något enormt inom mig själv. Några av mina bästa vänner kommer från England och Canada och de tycker om mig som en bästa vän fast vi inte pratar samma språk, det är coolt! 
 
Så jag känner mig nöjdare än på länge fast jag varken har pengar att unna mig en lunch på stan eller en krogrunda. Jag trivs bättre med mig själv och jag känner mig bara mer och mer redo att anta nya utmaningar.
 
Kan det vara vuxenlivet som knackar på dörren?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0