Sunday, JT och soool

Ligger i soffan och lyssnar på min favorit Justin Tiberlake. Längtar till hans nya album släpps på spotify.
 
I morse vaknade jag tidigt och tog en morgonpromenad till mitt jobb för att köpa nybakta frallor. Söndagar är min lyxdag då jag får ligga i soffan hela dagen om jag vill och bara ha de gött. Mina helger är så jäkla goa. Fredagar är jag alltid hemma med familjen och då får jag äta precis vad jag känner för, lördagar träffar jag alltid vänner och går ut på kvällen, söndagar är "lyxdagar" med långa promenader och stor frukost.
 
Ska snart äta lunch för att sedan bege mig mot stallet. Det tar exakt en timma att gå dit och en timma att gå hem. Det är en lång promenad dit men med filip och fredrik i lurarna flabbar jag konstant och vips är jag framme!
 
 Bilder som ger mig inspriation
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0