Påskbuffé

Woha, idag har jag inte varit ledig en sekund. Jobbade från 8 i morse, sen åkte jag till hudläkaren och sedan tillbaka och fortsatte jobba. Sen hämta jag ut mina salvor och cyklade hem för att snabbt vila (blev 10 min). Sen till Peters för att jobba och nu kom jag precis hem. Om 30 min hämtar Elina upp mig och vi ska på påskbuffé på björnhults golfklubb. 
 
Måste andas lite haha. Men jag gillar att ha å göra så ingen nöd på mig. Gött med pengar också. 
 
I morgon blir det orienteringstävling på förmiddagen. Sen ska jag till stallet med min jobbarkompis en stund. På kvällen blir det födelsedagsfirande för en go brudizzz. Blir nog ingen utgång för mig eftersom biljetterna kostar 120 på ena klubben och 180 på andra. I falkenberg? Men visst... 
 
 
Hitta inte min fina bild jag tog på mig precis så bjuder på en annan he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0