Jobbig dag

Rättegången avklarad. Mycket mycket jobbigare än jag trott. De va hemskt rent ut sagt men tänker inte skriva mer om det. Tack alla ni som stöttat mig de senaste dagarna, som skickat peppande sms och brytt er om mig både innan och efter. Även världens största tack till min pappa som var med och stöttade mig. Blir så glad att veta att ni bryr er om mig hoppas ni vet att jag skulle göra samma sak för er och att jag är så tacksam!

I morgon börjar jag mitt nya jobb. Ska stötta en kille i skolan 17 timmar i veckan. Han har bara läst engelska och jag ska hjälpa honom lära sig svenska. Är så glad för skolan alltid tror på mig och anser att jag gör ett bra jobb. Är jätteglad och ska bli underbart kul å få prata engelska i morgon.

Ikväll va jag ute och gick i 1.5 timma. Var så skönt å rensa tankarna. Gick å pussa på världens goaste mule och sen träffa jag min vän marcus å tog en extra promenad med honom riktigt kul!
Dax å sova å va redo för i morgon. Efter jobbet väntar läkarbesök.. Igen.. Men men :) kram å god natt
(Bjuder på världens mest fakeade bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0