i mitt liv är det jag som ska må bra

Oj vilka konstiga två dygn. Jättekonstiga. Men det känns lite bättre nu och i mitt liv är det jag som ska må bra. Jag ska sluta va så jävla snäll mot dom som trycker ner och som tar onödig plats i MITT liv. Nu har jag fått det svart på vitt och det är dax att bryta en dålig cirkel. Snart börjar mitt nya liv i Stockholm och då är det lättare att kapa kontakter och kapa det som man faktiskt inte mår alls bra över.
 
 
 
Lite bilder från Elinas och Petters födelsedagsfest. Avslutades dagen efter med korvgrillning i snön med varm choklad och nyponsoppa. Sämre kan man ha det.
Här är min bästa bästa vän. Ibland är du den enda man behöver. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0