Glad Påsk

Har haft två riktigt fina dagar denna veckan. Det var helt underbart på påskbuffén jag hängde med på i torsdags. Vi hade det jättetrevligt och maten var såå god.
 
Igår var jag hos Johanna Bengtsson som fyllt 20 och firade henne. Träffa så många goa människor där som jag inte kände så bra vilket var jättekul. Älskar å lära känna nya kompisar. Sen drog jag faktiskt ut. Tror jag gjorde rätt väl ändå. Satt och velade länge men sen sa jag åt mig själv på skarpen att inte säga nej. Det var helt okej ute. Bara att jag inte kände igen en jäkel. Alla var 94or och sen kom jag på att 95orna får gå ut nu med så då blev de ännu värre haha. Träffa min saknade Fia och det var hur kul som helst. Längtar tills jag flyttar upp till henne och får höra allt om USA. Bara två veckor kvar nu. Det ska bli så skönt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Så trött på vissa saker så jag kan spy.. Verkligen. Ibland undrar jag varför jag utsätter mig för saker jag borde satt stopp för för flera år sedan..
 
Nu ska jag åka till stallet. Har hand om både Helge och Glenn idag men jag ska bara mocka och lägga upp mat till Glenn vilket är gött. Sen ska jag rida ut på en långrunda själv och rensa tankarna. Och såklart! Leta påskägg hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0