Dagen

Idag har jag: Vaknat av klockan, klockan 9. Att jag lyckades sova enda till 9 är en bedrift!
Jag har kollat halva filmen disastermovie med pappa. Typiskt vår humor. Men scary movie 1 och 3 är fortfarande mina bästabästa filmer någonsin. 
Jag har ringt tre telefonsamtal och bokat in två möten. Ett av dem är att försöka få bukt med mina hudproblem. Saftiga 300 kronor ska betalas vid besöket men jag hoppas innerligt det är värt det.
Jag har cyklat till stallet för att rida ut på världens härligaste långritt.
Jag har duschat, smörjat in mig i min body butter från body shop och sitter i min one piece och nyss ätit kvällsmat.
Ska lägga mig tidigt för i morgon blir det upp tidigt för rättegång där jag ska vittna. Är inte nervös.
 
obs glömde publicera som vanligt... Å hann med ett mobilinlägg mellan, men whattodooo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0