A inspiration

Vad jag älskar är att bli inspirerad! Jag kan ägna timmar till att bara kika runt på fina kläder på internet och inspireras. Jag kan ägna timmar åt att drömma mig bort till ett annat liv eller så enkelt som till sommaren. Jag gör listor, skriver upp och planerar. Mina favoritsaker i livet. Att planera, skriva upp, pyssla och fixa och inspireras.
 
Jag älskar att tänka tillbaka på vad som varit och känna glädje över de bra sakerna. Men samtidigt blir jag nästan alltid ledsen och vill ha tillbaka de bra stunderna i livet. Gymnasiet, kompisarna, festerna, att man lärde känna så mycket nytt folk, galenskaperna, första kyssen och att man började känna sig vuxnare och vuxnare. En liten fas till vuxenvärlden. Nu kan man inte längre skylla på att man inte är mogen nog för det är nu man ska vara mogen nog. Fler och fler av de i min ålder skaffar familj, barn, lägenhet och det gäller att inte fastna i ett dåligt mönster för det är så lätt att fastna. Men tack vare att jag blir så glad av att planera framtiden så är känslorna starkare för den än för det som har varit. 
 
 
Här kommer en liten inspirationsklick inför en varm (?) vår och sommar scrolla ner längst ner bjuder jag på en överraskning
 


 
Är nog rätt glad jag växt upp en del från detta. Bilder från 15-18 års ålder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0