whatever happens, happens

Jaha, haha. Alltså... Fick gå efter 5 timmar på jobbet igår. Det var helt insaine. Jag förstod ingenting och jag tror aldrig jag gjort något mer komplicerat i hela mitt liv. Hann inte ens börja ringa eftersom jag skulle lära mig datasystemet på halva dagen. När det var omöjligt så var jag ju tvungen att säga det å då fick jag gå...
 
Fick åka tillbaka till ryska posten som jag jobbade för (mitt första uppdrag med, jättepinsamt) men de var jättesura på de jag var hos eftersom de sa att det var en superenkel grej och att jag bara skulle kunna norska. Kan säga att norskan som jag var lite nervös över skulle vara den enklaste saken i världen jämfört med vad jag skulle göra. 
 
Jag skulle kartlägga användadet av ett operatörsystem på dator inom logestik och industri. Allt på engelska och då norska som jag skulle prata och förstå. Jag har verkligen inga problem med engelskan men detta skulle jag inte ens klara av på svenska. Skulle förstå vad alla förkortningar stod för.. Ska bifoga haha. Men men, fick iaf bli uppgraderad till servitris och ska servera för dem istället tors-lördag samt att hon bokade in mig två veckor i juli som receptionist för ett företag. Sån himla tur att Molly, som är min kontaktperson, är den goaste tjejen. Bara bita ihop och komma igen :)
 
Nu ska jag jobba frukost. Uppe gött tidigt men de är luugnt. Ska bli jätteroligt :)
 
Ta å läs detta. Jag förstod tillslut vad systemet handlade om (det var typ 6 sånna papper).
Mina frågor
 
Åkte hem och gjorde en supermacka istället haha.
Hos fia iförrgår 
Har lite väl stor säng för en person så har lagt kläder där för å täcka haha (ensam tjej)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0