Senaste dagar

De senaste dagarna har jag jobbat igenom. Det har varit uunderbart väder så de har varit lite trist å jobba de dagarna, men samtidigt har det funnits tid för att sola lite ändå :)
 
Det har varit en jätterolig vecka och jag har tjänat 1200 i dricks, är så himla glad för det då lönen inte alls är så bra som jag trott.. Men men, inte hänga läpp för det :) 
 
Nu är jag påväg till Fia åblad för å firaaa. Vi ska fira med världens bästa film, safe haven, och godis hihi :)) Vad vi ska fira är taskigt å skriva ut så de får bli en hemlis. 
 
I morgon börjar jag på ett nytt uppdrag för ett nytt bemanningsföretag. Jag ska jobba i tre veckor med att ringa och kartlägga något jag inte riktigt vet än till norge. Ska bli spännande och hoppas jag inte tröttnar då jag är världens mest aktiva människa och hatar å sitta still. 
 
Sylvia som är världens roligaste och goaste människa. Kommer bli mycket häng med henne fram över och jag är så glad för att vi träffats :D
Paulina och jag jobbade för andra gången igår och båda gångerna tjänade vi 500 kr var i driks, dream team!! Också en tjej som är helt underbar och jag kommer hänga med i sommar
Där vi jobbade igår.
Testade en jättefin tunika, men no money no honey så att säga
Dagens dos av mat. Inte bra, jag vet. Men vissa dagar får man, och idag var jag ju ledig. 
 
See ya later folks :D

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul att du tog Norge-jobbet!
Nu blir man lite nyfiken på varför ni firade...
Kram kram

2013-06-09 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0