midsummer

Om jag tyckte att det gick fort med helgen är det inget mot vad denna veckan gått. Alltså i morgon åker vi till skellefte och jag får träffa josse och evve för första gången sen nyår. Helt sjukt. Ska bli så jääkla roligt alltså!!! Har även hittat midsommarklänning efter en jäkla massa om och men. Har även hittat massa andra saker haha, tex sandlaer i skinn för 199 kr!!! Sen en jättemysig kofta, shorts osv. 
 
Annars har jag jobbat klart på jernhusen nu. De var mycket nöjda och jag med. Så jäkla duktig har jag varit måste jag få säga. Aldrig suttit i reception eller växel förr och gjorde det så jäkla bra. Det är så mycket svårare än man tror och jag är supernöjd! Men nu blir det en låånghelgs ledigt, precis vad jag behöver, sen är det lite jobb igen, sen hem till falkenberg om två veckor för å fira mamma, hela familjen åker upp till sthlm under veckan och umgås och sen på helgen kommer koffe å sebbe å hälsar på. För bra för å va sant!? Ja!
 
P&K
 
Ute på springrunda i måndags
Ville äta ben å jerrys men fick världens bästa pepp av amanda HAHA.
Detta blev det istället. Allt eller inget haha
Gick lös med brun utan sol
Receptionist-Amanda. Hej, välkommen till järnhusen
Min nya gosiga fina stickade kofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0