hejhej

Hej! Något tyst här på bloggen. Det är pga jag jobbar IHJÄL mig... Haha alltså det är inte sunt hur mycket jag jobbat denna veckan.. 
 
Jag har jobbat på sveriges dyraste gata, strandvägen, denna vecka på en stor konferans och hotellanläggning där massa viktiga människor har konferranser och möten. Jag har varit i serveringen och jag kan lugnt säga att jag har sprungit konstant, svetten har runnit värre än ett maratonlopp och stressen varit värre än om någon jagade mig med hundar (haha). Nä men det har varit galet och i onsdags jobbade jag 10 timmar med 10 min rast kl 12 på dagen och slutade kl 9 och igår jobbade jag från 15-24 med 30 min rast.
 
Före det var jag på jerhusen som receptionist och blev upplärd. Så idag och nästa vecka ska jag vara receptionist där. Och även jobba dubbelpass ikväll. Även där servering MEN bara till 7 denna gången.
 
Så ja, lite granna å göra så att säga. Mår bara lite illa på mornarna pga noll sömn, noll mat och jävligt mkt jobb MEN det gör inget för jag behöver pengar och jag mår ännu sämre av att inte göra något. Är ledig lördag och söndag iaf så då ska jag verkligen vila ut. Sen har vi inflyttningsfest på lördag så ska bli asroligt! :D
 
På torsdag åker vi till SKELLEFTEE. Längtar så jag spricker. Vi smider massa planer och allt jag kan säga är champagnefrukost, kransar, grill och en hel del alkohol (om fia får bestämma). Oj vad jag förtjänar några dagars ledighet och semester. But i love to work. Är jäkligt glad för det eftersom det finns dem som inte orkar jobba alls.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Duktigt kämpat Amanda!
Kul att det betalar sig och att du haft en ledig helg!
Kram

2013-06-16 @ 14:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0