I love beautiful stockholm

Sitter på min balkong, lyssnar på musik och dricker aloevera drycken. Har precis kommit tillbaka från en power walk nere vid skärgården. Alltså det är heelt underbart där nere. Så vill jag med bo!
 
 
I helgen har jag bara tagit det lugnt. Chillade i fredags och på lördagmorgonen jobbade jag. Det var bara 2 timmar men det var så jäkla roligt så synd de inte var mer. Alla va jättetrevliga och jag höll uppsikt över bullar och frukt å kaffe osv haha. Sen mötte jag upp fia åblad och vi åkte till söder för att äta vego. För er som inte vet (typ ingen) är jag typ vegetarian. Jag äter inget kött och endast kyckling när jag äter ute. Fisk äter jag hela tiden haha så det är en liten egen grej som gör att jag mår bra i kroppen :) Har börjat äta orgaiskt och mindre animaliskt och det är toppen. Men nog om det. Vi drack en enda drink för vi skulle va nyktra och duktiga för en gångs skull haha. Sen åkte vi ut till djurgården och kollade på sommarkrysset på grönan. Verkligen hur bra som helst. Anton Edwald var grym! Förstår hur alla småtjejer skriker haha.
 
 
Efter vi varit där åkte vi båten in till slussen för att gå en långpromenad och sedan åka hem och lägga oss. Då var klockan 10 haha. Helt plötsligt, mitt inne i gamla stan står nån idiot och vinkar på mig. Jag rådissar och när jag gått förbi och fia ba: "alltså kan han sluta vinka eller??" Så hör jag: "Men amanda??" Haha då var det Tor som var där och vinkade på mig. Kände mig lagom dum, men känner verkligen inte många i stockholm och alla är bortresta denna helgen så var inte så lätt å veta haha. Han hängde med två kompisar och fråga om vi ville med på en öl. Svårövertalade som vi är så sa vi ja direkt. Drog till en pub deras kompis jobbade på och ja, klockan blev 3 och drickan bara vällde in. 
 
 
 
Idag har ja och fia softat på hennes balkong och sen åkte vi in till stan å åt världens godaste mat och låg och solade.
 
 
En perfekt helg måste jag ändå säga!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig helg!! Härligt att du kommer hem nästa helg! Min cykel kommer att stå i HN:s cykelställ Du kan hmta den där om du behöver ha den. Jag anländer med färjan till Gbg vid 18- tiden fredag så vi ses på kvällen
Kram

2013-07-21 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0