Härlig dag

Igår var en riktigt härlig dag.
 
Vädret fortsätter å stråla vilket är uunderbart. Alltså det är så bra väder här att jag vill krama den som bestämmer det haha. 
 
Jobbet gick fort igår faktiskt. Jag fick lite uppdrag också vilket är roligt :) 
 
När jag kom hem så drog fia och jag ut på en springrunda. Det var tungt. Men de blev iaf 6 km och mitt i rundan hoppa vi i havet och badade med träningskläerna. Såå jäkla härligt!! Iskallt i början men såå skönt när man var i. Riktigt härlig dag :D
 
Nu ska jag snart till jobbet sen har jag inget planerat. Fram tills jag åker hem för några dagar har jag inget planerat förutom lite jobb. Trååkigt hehe. Men ska nog fortsätta med min scrapbook om Australien :)
 
Jusde! Fia å jag fick äran att gå på smygpremiären av Håkan filmen. SÅ JÄVLA BRA!!!!!! känn ingen sorg heter den och jag har aldrig sett en så bra svensk film. Aldrig i hela mitt liv. Den va så bra. Sista halvtimman var heelt otrolig och jag bara grät å grät. 30 min efter filmen va slut bara grät vi fortfarande men av lycka och allt. Helt, helt magisk.
 
 
Btw, jag stannar i lägenheten en månad till efter fia flyttat!! En kompis från falkenberg flyttar upp å bor med mig en månad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0