Falkenberg

Oj, trodde ingen kikade in här alls, men så såg jag att många varit inne igår så då tänkte jag att jag får väl göra ett blogginlägg ändå fast jag inte orkar riktigt hihi.
 
Jag har haft en kanonvecka. Jobbat i receptionen på gant förra veckan å på torsdagen åkte jag hem till falkenberg där sofia, evve å josse slöt upp hemma hos mig. Det var sååå mysigt. Mina bästa, bästa tjejer. Vi drog ut på torsdagen och hade jätteroligt. På fredagen låg vi och solade på skrea strand hela dagen. Verkligen den bästa stranden av alla i hela sverige, enligt mig. Sedan åkte vi hem, handlade lite och myste. Koffe å Henke kom å drack lite med oss på kvällen å tjöta. Jag som hade bränt mig fett mycket på stranden vaknade sen mitt i natten och mådde så jäkla illa. Trodde jag skulle få antingen magsjuka eller att jag var matförgiftad. Sen somnade jag om och när jag vaknade mådde jag helt okej förutom att jag var supersvullen i ansiktet.
 
Vi åkte ner till helsingborg för att hälsa på en tjej de andra tjejerna åkte till nya zeeland med. Hon va så himla go. Hon skulle flytta ner till australien permanent och skaffa visum för hon träffat sin pojkvän där. Åh det vill jag med göra :( Men verkligen så sjukt modigt att lämna allt för australien. Vi åkte hallands kustväg och det var superfint som alltid. Sen gick vi runt i helsingborg och åt lunch med Jennifer som hon heter. 
 
Sen åkte vi tillbaka och på kvällen hade jag en ganska stor fest för mina kompisar. Det bjöds på lekar, dans och mycket skratt sen drog vi ut och efterfestade i vanlig ordning hemma hos koffe. 
 
Söndagen spenderades på stålboms och sedan åkte fia å jag hem till oss och evve å josse hem till sig :(( Men vi ses igen om en månad. Vi kör nu en gång i månaden haha. 
 
Just nu jobbar jag på indiska. Det är så jäkla roligt. Händer så sjukt mycket och jag har massa ansvar fast jag inte kan något och lär mig mer och mer hela tiden. Skickar bud till hela världen med fedEx och bokar hotell och resor. Utvecklas jättemycket på det jobbet och detta var bara första dagen haha. Men kul när tiden går fort :)
 
Så det händer inte så mycket denna veckan. Jobb och i helgen ska jag ut, som vanligt hehe. Sommar en gång om året!
 
Eftersom bilderna vägrar laddas in kommer de senare eller i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0