En uppdate kanske

Ops inte bloggat på ett bra tag. Har hänt för mkt haha. Har varit hemma några dagar vilket var heeelt underbart! Kom hem på onsdagen men sa till mamma å pappa att jag skulle komma på torsdagen. Efter många om och men tog jag mig hem från stan å mammas min när hon såg mig i köket skojar man inte bort haha. Tror dom blev chockade å glada :) så åt vi pizza på kvällen, sen hämta koffe mig å vi åkte till sebbe där vi drog ut en stund å sen sov hos sebbis. Dagen efter var jag hos farmor å farfar å sen va de john de sohn. Va skitkul! Hehe. Fredagen var det lugnt å mysigt å lördagen hade mamma sin 50års fest. Jag smet över till min kompis jesper å drack öl å kollade friidrott ist. Söndagen städade vi å sen åkte vi till stockholm måndagmorgon.

Så nu är vi här hela familjen. Jag jobbar dock å dom åker i morgon. Men vi spenderade iaf hela måndagen ihop.

Igår va jag å mina vänner på skansen å kollade på håkan. Alltså tror ingen fattar hur mkt folk de va där. När vi precis kommit dit så sa dom 18.000 va inne å då stod minst 5.000 å köade. Insaine. Vi smet förbi hela kön som säkert va 3 timmar lång och ställde oss först där min syster å hennes kompisar va. Röta, svar ja! Det var så jäääävla bra alltså!!! Ååh tror jag har en liten håkan kärlek.

Nu jobbar jag här på sigma två veckor. Rätt segt ställe men personalen är jättetrevlig. Idag ösregnar det.. Måste gå ut å köpa mat sen å jag har ingen jacka. Bläää haha.

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0