chaa chaa bloggen

Vad denna veckan har gått fort!! Det är helt galet, och vi är inne i juli. Snart är sommaren över :( Fia å jag har bott i denna läggan i 1 månad idag. Herregud.
Det som är så bra med Stockholm är att det i princip är så jäkla bra väder hela tiden. Det har inte regnat en sekund sen juni började, typ. Det är sol och jättevarmt och det får mina tankar tillbaka till australien hela tiden eftersom man inte behöver tänka på om det är för kallt för vissa kläder. 
 
Denna veckan har jag mest jobbat. Fia å jag har varit lediga igår och en annan kväll (vilket aldrig händer att vi matchar varandra) så vi har haft två mysiga filmkvällar.
 
Igår gick vi till världens mysigaste veggie restaurang och åt brunch sen åkte vi hem å gjorde bullar. På kvällen kollade vi brokeback montain och åt glass. Helt okej söndag!!
 
I torsdags var vi på konstert på gröna lund. Det var The Script som spelade. Ett jättekänt band som har gjort så himla bra låtar. Den var kanonbra och tror alla blev lite starstrucked när sångaren (som för övrigt är svinsnygg) gick i publiken och jämte oss två gånger! 
 
Bjuder på en massa bilder:
Var ute och sprang och räddade ett stackars rådjur som hamnat fel. Ringde typ hundra olika samtal men ingen hjälpte mig?? 
The script
 
Huset där jag jobbade i lördags. Wow!
En go söndag
Saknar verkligen evves cp-katter som var så gosiga att så fort man la ett finger på dom släppte dom en inte på hela dagen. Alltså det var så mycket gos med dom katterna under helgen. Så vill jättegärna ha en katt men sofia vägrar. I vårt förhållande är det hon som bestämmer på den punkten, fram tills jag visade henne denna:
Då gick hon med på ett djur. Men inte en katt, utan den store fete saken! Så vi ska åka nästa vecka och kolla på en valp(?).
 
Annars så kommer jag hem på torsdag. Då ska jag på torsdagsklubben där john de sohn spelar! Han är verkligen jättebra! Sen blir det 50årsfest för mamma på lördagen och sen åker hela familjen upp till stockholm. Jag behöver jobba :( men ska hänga med familjen på kvällarna och på tisdagen är det håkan på skansen som jag å fia ska på. Nästa helg kommer nog mina fbgboyzzz upp hit å hänger och om några veckor träffar fia och jag evve å josse igen hemma hos mig då blir det fetingfest :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0