you look so cosy

Har idag arbetat dag 3 pa jobbet. Tycker det ar sadar men idag var det mycket battre idag an igar och jag har lart mig massor redan. Ar snabb pa att lara mig men det kanns som om jag maste lara mig allt direkt enligt dem. Allra jobbigaste ar det att de har stamkunder som kommer varje dag och deras namn och vad de ska ha ska jag kunna i huvudet. Men det kommer val med tiden. Grejen ar att jag inte vet vad han som ar boss heter, eller vad frun heter. Idag bad hon mig hamta honom och sa can you get **** jag horde det som ett helt ord och jag fatta inget och hon blev sur och sa att det var pinsamt for henne att jag inte forstod. Fick lite Agnies (min aupairfamiljs mamma) vibbar av hur hon sa det, men skakade bort det. Kommer aldrig riktigt kunna slappa min vistelse i usa. Drommer fortfarande mardrommar om det.
 
Annars sa skypeade jag med Farmor och farfar igar. Riktigt kul att fa prata lite mer med dem. Sen fick jag aven skypea med pappa kul a fa se hur han ser ut med och inte bara hora hans rost haha.
 
Annars hander det inget speciellt. I morgon ska jag borja 8 igen och jobba over lunchen. Alltsa sakert till 3 vilket kommer doda mig typ. Har ej jobbat lunch innan sa de ska jag med lara mig. Jisses. Sen pa mandag far jag antligen borja jobba med lon!!! 22 timmar far man ej lon for de ska kunna lara upp en.. Australian open borjar pa mandag och jag hoppas pa att det kommer massa folk i helgen till mitt hostel! Denna helgen blir en slappehelg med mycket fest och roliga saker. Kommer verkligen behova mina helger nu nar jag jobbar varje vardag. 
 
Men har kommer nagot roligt istallet, lite gamla godingar. Mest for dig fia, hoppas du laser min blogg!!!
 
 
HAHA sa bleka tjejer, kanns som vi var i perth for ett ar sedan typ. Sa mycket som hant sen dess.. Snart har jag varit i Australien i 3 manader. Tiden flyger ivag. Saknar min familj dock!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skönt att läsa att du saknar oss :) Vi saknar dig med!Håll nu ut på jobbet en månad åtminstone för det tar ju tid att lära sig allt nytt. Under tiden kan du ju hålla koll efter andra jobb, eller hur? Du kommer att träffa nya svenskar/kompisar!!
Många kramar!

2013-01-10 @ 15:10:39
Postat av: Din Fia

Åh gulleblekis. Saknar oss och allt kul! Nu drar vi fan i mig till NZ snart!!!!! <3

2013-01-22 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0