Workyy

I morgon ska jag jobba! Ska städa ur en lägenhet. Sjukt skönt med jobb. Har blivit erbjuden ett städarjobb för 3-4 gånger i veckan med men är inställd på att komma hem nu så tackade nej. Men sköter jag mig och jag gör bra ifrån mig så kanske jag får fler dagar tills jag åker på detta jobbet ist =cashiing.

Idag har jag verkligen legat i sängen hela dagen. Först själv å kolla två filmer, sen kom kate hem å vi kollade en film å låg å snorade å sov på varandra. Mycket mysigt. Sen kom karro å jag å hon har legat å gosat hela kvällen i helens säng. Har bara legat å flabbat hela kvällen. Tex lyssnade jag å karro på när jag å familjen pratade i radion hahahaha. Jag SKÄÄÄMS! Sen leta vi upp tjejen på bilden nedanför på facebook. Jag dog! Älskar mina tjejer här verkligen. Världens bästa å roligaste vänner!!!
Till mitt försvar att jag inte varit ute är att de verkligen ösregnat hela dagen! Har varit ute lite iaf å köpt mat två gånger hehe.

Så i morgon ska jag upp tidigt för att jobba. Är fortfarande jättedålig verkligen men de ska bli skönt å få jobba så ser verkligen fram imot det. Även om de är toaletter osv. Haha

Dax å sova nu! Försöka sova iaf. Nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0