Sjuka dagar

Hej! Har blivit sjuk.. Riktigt dalig och kanner mig helt utslagen. Hela huvudet ar tjockt och jag kan inte andas alls genom nasan och har ont i halsen. Sa jakla segt da jag inte orkar gora nagot och jag maste verkligen tvatta mina klader.. Sen att det forsvunnit 2000 kronor fran mitt konto ar inte heller en hojdare, men pappa ska kolla de nar han vaknar.. Har 4000 kronor kvar vilket kommer racka typ en vecka till, och jag planerat att stanna typ en manad. Mycket bra. Men spelar inte storre roll om jag kommer hem en vecka tidigare an jag tankt mig direkt. Ar jag sjuk ar det anda inte nagot kul a vara har..
 
Gardagen spenderades sjalv pa chapel st. Shoppade lite fina klader som jag verkligen alskar. Tankte unna mig lite innan jag aker hem.. Kollade mitt aussie konto och trodde jag hade 150 dollar men hade visst 200 sa tog ut dem och lat mig kopa lite klader. Eftersom jag kande mig dalig och inte hade atit frukost (noll matlust just nu) sa gick jag till ett cafe och kopte den sjukaste fruktsalladen med grekisk yoghurt och honung och en varm choklad. Helt underbart gott.
 
Lite trojor jag testade
 
 
Nar jag kom hem skulle jag tvatta allt, men da hade de hamnat efter med sin egen tvatt pa coffee och hade ingen vaxel sa jag kunde inte. Blev sa javla sur, madde skit sa la mig i karros sang eftersom de kommit tillbaka fran great ocean rd och sov. Vaknade, fixade mig da jag lovat att hanga med ut och kopte en passion pop. Huvudet dunkade och efter tva sma glas fick jag inse att de inte skulle ga att hanga med ut da det var karro och matildas sista kvall de kunde ga till cushion. Sa gick och la mig istallet. Kunde inte somna forens efter en promenad vid 3 pa natten.
 
Idag har Kate och jag haft en mysig dag i stan. Vi at pa noodle box och tog fula kort i en automat. Riktigt mysigt!
 
Har pratat med pappa nu och uttaget ar fran en automat jag aldrig nagonsin tagit ut ifran. Sa jag maste egentligen sparra kortet, men det sjuka ar att jag har det i min planbok och de har bara tagit ut 2000 kr och inte allt. Jag fattar verkligen ingenting.. Uttaget ar gjort kl 1 pa natten i st kilda och jag vet att jag inte har tagit ut nagot pa natten for det gjorde jag pa dagen innan vi skulle ut. Jag kopte mat pa natten, men jag ar ratt saker att det var for chash eftersom jag tagit ut. JAG ORKAR INTE. Sa med andra ord behover jag komma hem om ca en-tva veckor nu istallet. Jattekul
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Älskade Skrutt-unge _ kom hem!!

2013-01-30 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0