Opsi!

Har kommit in i en dalig vana har. Jag bara sover och sover och sover.... Och ater. I forrgar sov jag till 12, sen gick jag och karro till stranden och sedan la vi oss och sov fran 4-6, sen at vi och tog de lugnt och sedan la jag mig och sov vid 11 igen. Men ska verkligen forsoka vanda tillbaka dygnet. Det har blivit valdigt mkt sena natter, men allt ar ju sa roligt har!!
 
Dagarna har spenderats pa chapel st, var nya favritgata. Man far ga i ca 20 min sa kommer man till den och den ar sjuuukt lang. Och det ar nastan endast second hand och haftiga shoppar med sjuka saker, som uppstoppade zebror, hjortar, jesus (ej uppstoppad hoppas jag).
 
Har fortfarande inte bestamt mig om nagot. Pa ett satt valdigt skont och pa ett sett frustrerande. Har totalvant i vad jag vill och ni kanske far se en amanda snart pa hemmaplan. Nar vet jag inte men har borjat hamna i andra tankar och de tankarna ar nagot jag vill. Kanner mig nastan klar med australien men samtidigt vill jag inte hem till falkenberg. Men dar kommer jag inte stanna speciellt lange anda. Maste alltid hitta pa massa nya saker haha. Inte ens har ar jag riktigt nojd utan maste planera mig till nasta steg. Men jag vet ju om att jag ar sadan och darfor ar det bara att hanga med.
 
Ett annat minus ar att mina fina stockholmare som jag lart kanna har aker idag, Karro och Matilda aker om 2 veckor och David och Alex har akt fran mig for gott... Kvar har jag ju Helen och min kanadensiska tjej. Men man vet aldrig hur lange de stannar..
 
Det som kanns bra ar att jag sett allt har i australien. Det ar bara nagra fa saker jag inte gjort eller sett och det stor mig inte. For jag vill verkligen tillbaka hit. Jag vet att jag inte kan fa nagot work and holiday visa igen, men jag kan stanna har tre manader pa turistvisa och det ar ju precis det jag kommer vilja om jag kommer tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0