Lite snabbt

Jag har fått sparken. Klarade mig längst av alla andra iaf vilket jag får se som positivt! Men efter 1,5 vecka fick jag sparken haha.. Skit samma hatade jobbet ändå. Har inte så mkt pengar alls vilket verkligen suger. Å jag har sjuk beslutsångest över hur jag ska göra med livet. Men tror jag ska göra en fet chansning faktiskt. Något jag aldrig skulle göra egentligen då jag har panik över att ha lite pengar (är ju ändå här för att utmana mig själv) . Jag är här både för att ha kul å för att jobba. Just nu lutar det mot nya zeeland om 3 veckor för pengar jag knappt har å jobba när jag kommer tillbaka istället. Kommer bli tufft. Men samtidigt så om jag jobbar nu kommer jag inte komma iväg till nya zeeland alls utan jag kommer tröttna på att vara här om typ 2-3 månader å då är jag ändå hemma i april, maj. Hittar jag inget jobb får jag ju åka hem om 2 månader med å då har det varit alldeles onödigt å inte ha gjort något.

Så även om de är en chansning så är det en bra chansning. Får jag inget jobb efter nya zeeland så får jag bara åka hem. De hade jag behövt om jag inte får något jobb här heller å stannar kvar..

Sjukt rörigt. Hoppas ni förstod något iaf haha. Idag ska jag kolla runt lite på jobb men jag tror fasen det lutar mot att stanna här å spara pengar för att ta mig mot nya zeeland så fort de går.


Kommentarer
Postat av: Troget fan

Kom hem!!!!!! Jag saknar dig

2013-01-17 @ 02:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0