im too happy to handle

Australian day and bad taste party
 
Igar var det australiens nationaldag och det firades riktigt stort. Jag hade inte kunnat sova pa hela natten innan pga att mitt sar pa benet varkte sa jakla mycket gick upp redan 9 for att inte vara for utvilad sa jag skulle kunna sova pa natten. Hade ju inte riktigt tankt pa att jag nog inte skulle sova sa mycket anda.
 
Jag och Kate kopte massa goa kakor (timtams muuums) och satte oss i tvrummet for att kolla en film innan det var dags for henne att jobba. Bada tva var fett ledsna for att hon inte kunde vara med och fira australian day. Hade varit och kopt trojor till mig och Tiera plus hattar osv! Nar vi sitter i tvrummet ringer kates mobil och hon gar ut. Sen kommer hon tillbaka skrikandes: JAG SLIPPER JOBBA!!! Da hade jobbet ringt och sa att det var for lite att gora sa hon behovde inte komma. Det var det basta som kunde handa sa vi slangde pa oss glitter, jag min australian troja, och oppnade var forsta passion pop.
 
Men sa kommer vi ner till receptionen och far se detta:
Var alskade andy i finklader hahaha, da kom vi pa att det var bad taste party och vi drog upp pa rummet och kladde pa oss kates klader istallet. Gav stod aven dar och hangde lapp.. Han skulle jobba pa natten och det var det sista han ville gora. Han skrev ett langt brev pa tavlan om att nagon skulle fa pengarna han tjanade och 50 extra dollar om nagon jobbade istallet. Vilket en tjej nappade pa direkt och da fanns det inte en enda ledsen manniska pa hostelet och festen kunde borja. 
Supersnabba glasogon
Drog upp och satte pa oss de finaste matchningarna man kunde hitta.
HAHA min favvooutfit, italienarna pa hostelet ar helt underbara
Varldens sotaste katiee
En av hattarna jag kopte!
Kommer fler bilder sen, har kampat i 2.5 timmar for att fa upp dessa.....
 
Det blev ett sjukt roj sedan nere i common room med min musik (som alltid) och Gav som dj med microfon och hela koret sa att saga. Alla rojde sonder samtidigt som jag och kate smog upp pa rummet for att ha lite kakfest och photosession. Fraga mig inte hur de kom sig..
Sen drog vi ut, jag drog ut i mina klader haha, stod i kon till valudos men nar vi precis kom fram till ingangen blev jag ashungrig for hade endast atit lite kakor sedan frukost och da va klockan runt 1. Sa jag gick och at, gick och kopte icetea och motte nagra svenska tjejer. Drog ut med dem till roberta. Hade dock hunnit byta klader eftersom alla verkligen totalstirrade pa mig haha. Dansade pa Roberta och sedan tillbaka till common room for att hanga. Sov sedan mycket gott pa alla kaksmulor kate hade lagt i sangen efter att hon atit upp resten av kakorna i min sang. Thats what friends are for huh!
Nu blir de gos med film och ikvall ska vi hitta pa lite roligheter igen :) D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0